Ufacık, belki bir toka kadar ufak ve maddi değerden yoksun bir şeyi ortada herhangi bir sebep olmaksızın hediye edeceksem dahi büyük bir hediyeyi en özel günde verecekmişim gibi paketler, muhakkak minik bir not da eklerim o paketin içine. Çünkü bence verilen hediyeden ziyade birinin sen hediyeni görünce daha da mutlu hissedesin diye zaman harcadığını, uğraştığını bilmek insanı daha değerli hissettiriyor.
Bugün bir kitabı paketlemek için masama oturduğumda elimde pek bir paketleme malzemesi kalmadığını fark ettim, yine de sade ve şirin durduğuna inandığım bir paket hazırladım. Umarım sahibi içini de dışını da beğenir… Ve umarım herkes sevdiklerinden değer gördüğünü fark edebilir.🫶🏻