"Her şeye rağmen mutluluktan ölünebiliyorsa, ben mutlaka bu şekilde ölmek istiyorum. Ayrıca, ölüm döşeğindeki birisi, mutluluk sayesinde yaşama tutunabiliyorsa o zaman bende bu şekilde yaşama tutunacağım. "
"Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun."
" Peki sen ne görüyorsun bakalım?"
"insan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan üşüyen, korkan bir insan."