Hatice

Hatice
@abaz_52
Öğrencileri fabrikada çalıştırmak yasakmış! Neden yasakmış, bir türlü anlamıyordum. Bu yıla kadar ne güzel çalışıp okumuştum.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Reklam
Bana gelince, ben bir umutsuzluk içinde yuvarlanıyordum. Nereye gitsem, ne yapsam?
Sayfa 44·Kitabı okudu
" Teyze," dedi, "alırsa verelim. Acından ölmesin. El anama avradıma sövmesin de... Böyle öleceğine, öyle ölsün. Bak şu hale... Acından ölmesin de göz göre göre... Herkesin çocuğu ölüyor. Ölür, ölsün..."
Sayfa 31·Kitabı okudu
"Zaten," dedi, "dilinden düşmüyordu. Bin yılın bir başı, bin yılın bir başı... Bir seviniyordu ki el kapısından kurtulduğumuza. Deli gibiydi. Görmedi gününü. Doya doya çalışamadı kendi işimizde. El işi zor geliyordu kendine, el işi, el için çalışma öldürüyordu onu.
Anasız çocuk yaşar mı? Kim görmüş yaşadığını çocuğun? Elin adamı analıyı yaşatmıyor
Sayfa 27·Kitabı okudu
Reklam