Çevrenizde değil, içinizde, gövdenizin en derinlerindedir yalnızlık. Ve ondan kurtulmak istiyorsanız eğer, keskin bir bıçakla göğsünüzü yararak söküp atmanız gerekir yüreğinizi
"İnsan çıldırır kimsesi yoksa," dedi. " Kim olduğu hiç önemli değil. Yeter ki seninle olsun. Bak, dinle beni," diye bağırdı kendini tutamayıp; " insan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!"