Kitap gerçek bir gezi yazısı günlüğü. Renan Tan isimli bir genç kızın, yurtdışı programı nedeniyle Amerikalı bir aileye misafir olması ve orada yaşadıklarını günlük tarzıyla yazmasından oluşuyor. Daha çok gençler olduğunu düşündüğüm bir kitap. Akıcı bir dili var.
Dipnot: Kitaptaki kahramanın kiliseye gidip "Sonuçta kilise de camii de aynı Allah'ın evi" sözünü asla tasvip etmiyorum.