Şu aralar çok sigara içiyorum,içim katran dolu, yalnızlık ağı örmüş sanki,biri sönse diğerini içime çekiyorum. Söylesene yaşamak bu kadar güzel iken kim yaptı bize bunu? Kocaman dünyanın içine sığacak kadar önemsiz biriyken,biraz mutluluk vermeyi denemek zor sanırım. Almayı da bekleme. Neyse zaman uzun,hayat kısadır bir daha düşün…
Emre’A.