Abdulrahim Arslan

Abdulrahim Arslan
@abdulrahimarslan
Uzman Öğrt. Yazar
Görsel Sanatlar-Tasavvuf Kültürü ve Edebiyatı
İstanbul-Eskişehir
492 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
SONSUZ KEDER
Renkleri kayıptı bu sonbaharın Beklentiler başka, aşklar başkaydı Yıllarla yoğrulmuş tüm anıların Ardında saklanan tablo başkaydı Denize râm olmuş martılar vardı Hayalleri yoksun, sevdası yasak Geriye yalnızca tekneler kaldı Dalgalar kıyısız, gel-gitler tutsak Kayıptı, her zihnin toplanma yeri Kayıptı, her rengin hayat değeri Şükürsüz, tââtsiz geçerken ömür Bitmedi insanın sonsuz kederi 03.03.2018
kutlu yayınevi·Kitabı okudu
Din
Reklam
Azerbaycan’dan kitabı sipariş verip okuduktan sonra, bu harika incelemeyi yapan kardeşimin, incelemesini beğenmeyen çıkar mı? Ben bayıldım. 😇 bu harika inceleme için, canı gönülden tebrik ediyorum.👏👏👏✨ Tamamlandı Puzzle Bir Yokluğun Eksikti

VüsaIe Quluzadeh

@VusaIa
·
....Abdulrahim Arslan... aylardir okuma listemde olmasına rağmen iki aydır beni süründuren kitap............ama beklemeye deydi)beklediğimden çok daha iyi bulduğum bir kitap... nasıl tanımlarsam doğru bir analiz olur bilmiyorum.) an itibariyle okuduğum ve bayıldığım bir kitap diyebilirim.... ben bazı kitapları okumak için doğru bir zaman olduğuna inanırım...simdiki zamanlama o kadar yerine dusdu ki belkide o yuzden kitabi cokk sevdimm.... bu tür kitapları okurken mutlaka elimde bir kalem bulundururum.öyle önemli gördüğüm,hoşuma giden yerlerin altını çizmek için.ben öyle seviyorum ne yapayım? bu kitap öyle bir şey ki bütün cümlelerin altını çizdiriyor bana.böyle insanın ruhunu daraltırken,farkına vardırıyor bazı şeylerin... yokluk kendi başına bir tekilliktir. yokluğun varlığını kabul etmek, onu anlamsal açıdan var etmeye yeter. kendi içinde dönüp duran bir kısır döngüdür yokluk; aslında olmadığı için, sınırlarından da söz edilemez.bir insanin yoklugunun eksikliyini yasayan biler..saniyorum yazar bunu cok guzel sekilde yasamis ki o yoklugun eksikliyini okurlarina da oturmeyi basarmis...önemli olan yaşayabilen insanı anlatabilmek......Insan kendini yoklugunda anlatirmis... ara ara elinize alıp " keşke okumayıp, şimdi okusaydım" diyorsunuz. arkadaşlarınızdan biri sizden kitap isterse bu kitabı verin ya da tavsiye edin, eğer kitabı beğenmediğini falan söylerse direk kulağının dibine tokadı yapıştırın. ben yokluğu yalnız bende sanırdım meğerse ne yokluk çekenler varmış derdimi herkesten fazla sanırdım yoklukla yaşarken ölenler varmış)Orhan Gencebayin cok sevdiyim sarksiisi aklima geldi. Guzel bir beyinin guzel bir urunudur)
Acayip bir sensizlik var içimde Ne yana dönsem de Geçmek bilmiyor Yürüyorum sokaklarını şehrin Mevsimler kal diyor Sen gidiyorsun... 20.01.2018
Aşk
Renkleri kayıp bu mevsimin Eksik tümceler dolu heybesi Suları çamur, hayalleri bezgin İnsanların, göçüp gitmiş neşesi 17.02.2018
Şiir
Gün gelir, her şeye sil baştan başlanır. Önce bir umut çizilir. Derken, tüm sahtelikler silinir… 23.09.2021Abdulrahim Arslan
İnsan ve Duygular
Reklam