"Seni Seviyorum,"demesini isterdim eğer bu çılgınca umut gerçekleşmeyecekse... İsteyecek başka neyim var ? Ne istediğimi biliyor muyum ?
Kendimi kaybetmiş gibiyim,tek istediğim sonsuza dek,daima,bütün ömrümce onun yanında olmak,onun ışığıyla onun halesiyle aydınlanmak.Ondan ötesini bilmiyorum ! Ondan kaçabilir miyim hiç?