Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Ekrem Öztürk

Migren
Bilindiği gibi, bastırılmış kızgınlık meselesidir, sürekli bastırılmış kızgınlık, serzeniş ve aynı zamanda kendi kendine gerginlik yaratmanın sonucudur. Çoğu psikosomatik hastalıkta bu fonksiyon görülür.
Sayfa 188 - SayKitabı okudu
Reklam
Kendini tanımak
Kendini tanımak, sadece ne yapacağımızın farkında olmak değil bilinçdışımızda olanın da, bilmediğimiz şeyin de farkına varmaktır.
Sayfa 170 - SayKitabı okudu
Gerçekten görmek
Kim başka birini gerçekten görür? Neredeyse hiç kimse. Hepimiz sadece yüzeyleri görmekten ve göstermekten memnun ve mutluyuz. Bu yüzden bağlantılarımız zayıf, kötü veya bu bağlantı eksikliğine karşı zar zor bir bağlantı var ve bir tür samimiyetle, dostlukla, tebessüm, tebessüm, tebessüm ile örtülmüş.
Sayfa 170 - SayKitabı okudu

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Geleceğe doğru
Türümüz şu anda, kendi kaderimizi elimize almamızı sağlayacak araçları keşfetme aşamasında. Ve kime dönüşeceğimiz, tümüyle kendimize bağlı.
Sayfa 242 - DomingoKitabı okudu
Mücrim ve günahkâr ise böyle bir şeyden dahi mahrum kalır. Her taraf t an rızık kapıları açılıp nimetlendirilmiş ol-malarına rağmen ellerindeki mülk ve sermayeden dolayı büyük bir korku ve endişe içerisinde yaşarlar. Ellerindeki mülkü ve sermayeyi korumak, işletmek, daha fazla kazanç elde edebilmek, şirketleşmek, holdingleşmek, uluslararası küresel bir marka hâline gelebilmek gibi ucu kapkaranlık bir hırs tünelinde yol alırlar. Bir taraf t a sermayeleri artıyor öte taraf t a bereketi kalkıyor. Bir taraf t a kazançları katlanı-yor öte yanda huzur ve saadetleri tükeniyor. Kapasitelerini büyütürlerken çevrelerinde bulunanlar başta olmak üzere insanlara güvenleri ve gerçek dostları azalıyor.
Sayfa 122Kitabı okudu
Reklam
İbni Kayyım şöyle der: 'Nasıl ki sağlam olan bedenler hasta olan bedenlerden rahatsızlık duyarlar. Aynı şekilde salih olanlar da facir olanların yanında rahat-sızlık duyar.'
Sayfa 114Kitabı okudu
yemek üzerine
İradesi nefsinin hakimiyeti altına girmiş kişinin, hayvanî yönü daha kuvvetli bir şekilde ortaya çıkar. Bu durumun en çarpıcı görünürlüğü naslarda yapılan teşbihlerde ortaya konmuştur. Dikkat edilirse şehvetinin baskısına karşı hiçbir irade göstermeyen ve lezzetlerin esiri olarak hayvanlar gibi yiyip içmekle vasıf l andırılanlar kafirlerdir. Çünkü onlar dünya hayatındaki tercihlerini bu tür bir yaşam tarzı isti-kametinde kullanmışlardır. Müslüman'ın yaşadığı hayat ise hoştur, temizdir, güzeldir, paktır, nezihtir. Kalbi ince bir Müslüman'ın yeme içmesi de helal, temiz, hafif, faydalı, yenildiğinde içildiğinde kötü sonuçlarla karşılaşma tehlikesi olmayan, vücuda ağırlık ver-meyecek şekilde hazmı kolay türdendir. Belini doğrultacak birkaç lokmayla yetinmeyi bilir.
Sayfa 105Kitabı okudu
Hayat
Vedalasmadiğin her ayrılık bir gün bir yerde karşına çıkıyor. Çünkü sabır son sözü temiz söyletir.
Sayfa 152 - olimpusKitabı okudu
söylemek istediğim bir şeyler var.
Doğanın kanunu bu, beyaz giyince kirlenir. Ne kadar dikkat etmeye çalışsan bile; yaşamak da böyle bir şey. Önce bir şeyler yaşarsın, sonra bir gün yaşattıklarını yaşarsın. En sonunda yaşadığın ne varsa, seni ya terbiye eder ya da tecrübe sahibi. Ve gün gelir kafanı çevirdiğinde; dolaptaki vakti gelmiş bir beyaz elbise görürsün, gölgesi siyahtır.
Sayfa 48 - olimpusKitabı okudu
Ne zaman alıştığından, alıştıklarından vazgeçmeye iraden olursa; hiç kimsenin erişemediği bir "keşke ve belki" si oluyorsun.
Sayfa 186 - olimpusKitabı okudu
Reklam
Eşittir
Arayacaktim, soracaktım, meraklandim, yazacaktım, selam yolladım, gelecektim...İnanmayın. Yalan. İyilik, güzellik yapılsın diye yapılmamalı... Yalan söylerken nasıl kararlı oluyorsa insan, İyilik yaparken de net olması lazım, bir şeye güzel yaklaşmak ve kötü yaklaşmak gayret ister ama aynı yoldan yol alır. Alacaklarını düşünen, hep verdiklerini hatırlar, yapılanları ve aldıklarını değil. Bir şeyi için yol arayan, bir şekilde bulur, inanmayın. Siyah giyen, beyaz ile kirlenir. Beyaz giyen ise siyah ile. Yarın yapacaklarının işaretidir, evet ama yapmadıklarınız yapamadiklariniza eşittir.
Sayfa 153 - olimpusKitabı okudu
Su Akar yolunu bulur.
Su gibi olmak lazım ki saflığını, temizliğini herkes sevsin.
Sayfa 147 - olimpusKitabı okudu
Sabır
Allah yolunda biri olmanın tek yolu sevap işlemek değildir. Sabırlı olmak da gerek. Sabırlı olmak bir davranış biçimidir. Sabır hayatımızın sert dalıdır. Hayat ağacında dalın olmazsa çiçek açamazsın. Bir hadisenin neticesini görmek için gerekli olan sebepleri ve yükümlülükleri yerine getirdikten sonra sonucu Hak'tan beklemenin adıdır sabır...
Sayfa 145 - olimpusKitabı okudu
"Hayatımsın" diyen kelebekler, "her zaman aklımdasın" diyen balıklar tanıdım.
Sayfa 47 - olimpusKitabı okudu
faydalı sevgi
İlişki içinde olduğun bir insanın senden bir kazancı yok ise seninle ilişki içerisinde olmaz. O'nun senden bir kazancı vardır. Rabb ise seninle ancak, sen en büyük ve sen en üstün kazancı elde edesin diye muamele eder.
Sayfa 295 - Elif yayin eviKitabı okudu
Kulağa hitap eden kulakta, kalbe hitap eden ise kalpte kalır.
Sayfa 249Kitabı okudu
Reklam
onlar nasıl başardı?
Çünkü tatmin duygusu, hayallerin hayata geçtiği yerde başlar.
Sayfa 132 - olimposKitabı okudu
Zayıf yanlar, yalnızlık kalesinden dışarıya açılan kapılarımızıdır.
Sayfa 80 - gökyüzüKitabı okudu
İnsanlar değişime değil, değiştirilmeye karşıdır. Başkalarını değiştirmeye değil, onlarla olan ilişkimizi değiştirmeye odaklanmaliyiz.
Sayfa 78 - kuraldışı, 8 nci baskiKitabı okudu
kalp ile gıybetin haram oluşu
Bil ki, kötü düşünmek kötü söylemek gibi haramdır. Nasıl birinin kusurları hakkında kötü konuşman yasaklanmış ise kendi kendine onun hakkında su-i zanda bulunan da yasaklanmıştır.
Sayfa 149 - benli kitapevi. comKitabı okudu
Reklam
kalp ile gıybetin haram oluşu
Bil ki, kötü düşünmek kötü söylemek gibi haramdır. Nasıl birisinin kusurları hakkında kötü konuşman yasaklanmış ise kendi kendine onun hakkında su-i zanda bulunan da yasaklanmıştır.
Sayfa 149 - benlikitap.comKitabı okudu
İnsanı bu kadar şerefli ve değerli kılan akıldır. İnsan akılla mutluluğu yakalar, meleklerden dahi üstün hale gelir.
Sayfa 81 - Çelik yayıneviKitabı okudu