Nida

Nida
@abookworm
Bir hiçtik biz, öyleyiz, ve öyle kalacağız, çiçek açarak: Hiçliğin - ve Kimsenin gülü.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimse yoğurmuyor bizi yeniden topraktan ve çamurdan, kimse sözünü etmiyor tozlarımızın. Kimse.
Sayfa 75·Kitabı okudu
Şiir
biliyorum, biliyorum ve sen de biliyorsun; biliyorduk, bilmiyorduk aslında, çünkü biz buradaydık ve orada değildik, ve arada sırada, aramıza hiçlikten başka bir şey girmediğinde, bütünüyle kavuşuyorduk birbirimize.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Şiir
Nereyeydi, hiçbir yere gitmediğine göre, o yol?
Sayfa 71·Kitabı okudu
Şiir
Ve ne fazlalık varsa söylediklerimde: senin suskunluğunun giysilerini taşıyan küçük bir kristalin etrafına dizilmiş.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Şiir