Abe Söyleyesin Neymiş Halimiz... ;)
- Ayyy kızzz bende bakamam ki hiç ama seni de severim. Kırmayayım seni dur dur bakimm bari ( Önce gerçekleşen ben bu işlerden anlamam ama sana da kıymet veriyorum elim boş dönmesin nazı...) - Amann Cağnımmm benim için nasıl da kararmış nasılll... Sen ne düşünüyorsun bu kadar.. Çekill çekil de ablam aydınlatsın iç cağzını... :) (Etrafımızda onca insan kalabalığı varken içimizi dökecek, aydınlatacak kimsecikler bulamıyor içtiğimiz kahve telvelerinden kendimize hayal gücünün iyi olduğunu düşündüğümüz çoğu zaman bizi tanımayan insanların insafına emanet ediyoruz) -Kız kızzz o göz mü abooo bu nasıl bir göz, bu nasıl bir nazarr Allah Allah (O aradı tabii cemi cümle bir olmuş hiç işleri güçleri kalmamış Bizim kıytırık işimizi olmayan güzelliğimizi konuşuyordur. Konuşmakla da kalmıyor bir de nazar ediyor, kıskanıyordur.) - Kız dur durrr hemen içini karartma. Bak görüyor musun? Ahanda kısmetin burda. Üç vakte kadar bulacak seni. (O mübarek de sanki telvelerin içinde kaybolmuş, yollara bıraktığı ekmek kırıntısını kuşların yediği Hansel ile Gratele takılmış; yolunu kaybetmiştir.) - Hele hele sen şu balıklara bak. Balıktan fincanın tabanı gözükmüyor ya ( O sırada maaşı yatar yatmaz bitiren, iki adım sonrası nefes almayı becerecek miyiz diye kendimizi sorgulayan bir biz var tabi) - Aha aha orada uçan kuşlara bir bak sen. Vallahi bu talih kuşu ( O sırada kuş bizden bir haber ihtiyacını gidermedi bize buradan ne düşeceği aşikar..) - Yoksa bu devlet kuşu olmasın? ( Tee 2016'da mezun olunan bölüm ile tamamen alakasız bir işte çalışan ve ben) ...
"Tuvalet kağıdı değil, katalog mübarek sanki :)
"Ben en çok kendi kendime gülmeyi seviyorum baba😂Az evvel markete gittim, tuvalet kağıdı alacağım ulan altı üstü🙈 Markette bi reyon yapmışlar abooo metrelerce uzanan çeşit çeşit paketler. 3 katlısı var, 12 rulolusu var, bambu liflisinden geri dönüştürülmüş kağıt olanına kadar her şey var, varda var yani😂 Elim ilk an en pahalısına gitti, sonra hemen aklıma ekonomi geldi, elim daha ucuzuna kaydı😂 O sırada da zihnim de reklam sesleri çınlıyor; -Yumuşacık dokunuşuyla☺️ -Doğaya zarar vermeden☺️ -Her kullanımda huzur☺️ Ulan bi an markette değil de, tuvalet kağıdı temalı bir bilgi yarışmasında olduğumu sandık iyi mi. Soruyu bilen VIP rulo kazanıyor😂Sonra bi an dur ulan dedim "Acaba hangisi boykot listesinde?" Güya pek akıllı olan telefonumu çıkarıp, markaları tek tek baktım. Sonuçta hijyenin bile politik tarafı var. Yanıma bir amca yaklaştı "Hangisini alıyorsun?" diye sordu. Sanki hayat memat meselesi baba😂"Abi bence bambu lifli al, hem doğaya, hem totoya iyi gelir😂 En sonunda bir paket seçtim, kasaya gittim. Ulan bu sadece bir tuvalet kağıdı değil, aynı zamanda ideolojik bir duruştu. Geldim masaya şak diye koydum "Bak abla, bu bildiğin tuvalet kağıdı değil; ben bununla resmen iç huzuru paketledim, kasa fişi de manifestom oldu"😂
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hatunlar şanslı diye düşünürken :)
"Çocukları bugün aldım bot, mont, atkı alacağız. Abooo giriş katında hatun kıyafetleri ucubucağı olmayan reyonlar, erkek ve çocuk katı ise bir kat aşağıda ve oranı yarısı kadar😂İnsan hatun kıyafetlerinin olduğu katta öyle bir şaşa ile karşılaşıyor ki, erkek katına inince alacağını da almaktan vazgeçiyor diye düşünürken hikaye ayağıma geldi🙈😂 İki hatun konuşuyorlar; - Ayyy bu ne kadar güzelmiş, alsana bu sana çok yakışır☺️ +Yok almayacağım, Hacer bunu aldığımı görürse hemen gelir o da alır. Hacer bu yemez içmez alır vallahi☺️ Koptum ben o an tabi😂 Neyse biz cücük gibi olan alt kata inip, çocuklarla aldık alacağımızı☺️
"Ahir zaman, KIYAM vakti"
"Her sabah ki değişmez rutinim kalkıp duşumu alırım ve aynaya bi selam veririm. Evimin benim ürettiğim ( En bi sevdiğim Amber ) kokularla doludur lakin öyle boğucu değil, tam kararında. Lakin banyodan çıkar çıkmaz bir şeyi farkettim. Burnum "Dur" dedi zira çok daha yoğun bi koku aldım. Bir baktım Rumi orda. Arkasını dönmüş lakin hali apaçık meydanda. Haspam bir şey saklamaya çalışıyor güya lakin tipini sevdiğimin yüzünden suçu akıyor. Koku şişesini komple devirmiş😂 - Hıh hıh şimdi tam oldu. Ahir zaman sizi de mi bozdu ? Bir de saklamaya çalışıyorsun zibidi 😂 Hani alimlerimiz derlerdi ya "Onlar bizi duyar, bizi anlar. Biz onları anlayamayız" diye. Bi baktım bi anda surat değişti. Masum bakışlar, keyifli haller😂 - Abooo bak hele ya bir de sırıtıyor. Zalım olmuşsun sende😂 lakin nasıl gülüyorum yine meşhur kahkahkamı atıyorum. Sonra bu sefer de tipini sevdiğim, kurban olduğum, bal yeğen aradı. Daha iki buçuk yaşında, sıpa😂 - Amca mutfağı istiyorum😂 + Zalım mısın sen ? Bak hele bak ahir zaman seni de mi bozdu şimdiden? Kızım doğum gününde alacağım demedim mi?😂 Tipini sevdiğim de cevap bitmez ve her şeye "Neden?" diye sormuyor mı bitiyorum😂 -Amca ben unutma diye hatırlatıyorum sana☺️ + Zalımsın beybi zalım. Unutur muyum hiç ? Her hafta hatırlatıyorsun mübarek😂 Benim gibi nasıl kahkaha ata ata gülüyor sonra😂 İşin şakası bi tarafa velhasıl demem o ki; Ademoğlu ya KIYAM edecek ya da kafasını kuma gömmeye devam ederek sadece kendi konforuna odaklanarak.ebedi alemde koca bi boşluğun içinde ruhunun sürekli sıkışmasıyla bi başına yaşayacak. Unutmayalım ki ahir zamanın son evresine girdik ve uyuyanın değil uyananın imtihanıdır bu zaman. Kafayı kuma gömmek de babacım ferahlık değil, gecikmiş bir kaçıştır. İLİMDEN uzaklaşan, batılın elinde kurmalı bi oyuncak olur sadece. Ahir zamanda
"Sistem legal, oyun tanıdık la :)
"Ben illegal işlerin adamıyım" dediğimde abooo millet hemen bir karanlık, bir tehlike havalarına giriyor😂Oysa bizim ticaret daha ahlaklı, daha mert baba😂 Devlet deyince her şey legal ya, hemen tertemiz, güvenilir oluyor lakin bence orada bir durup düşünmek lazım çoğu zaman. Bakın mesela Ticaret Bakanlığı "E- ihaleye" ücretsiz kayıt açıp üye oluyorsun. Buraya kadar güzel, eyvallah. Paket palet gümrük malları vardı, bu kısım süper. Cüzi değil, yüklü meblağlar hepsi de. Giriyorsun ihaleye, saatler var üstelik zira görüyorsun, ödeme kısmında bir bakıyorsun saniyeyle kaçırmışsın, yersen tabi😂zira kime gideceği baştan belli. Biz çömez değiliz hacı, filmi ezbere biliyoruz la😂 Gel baba, Mardin Nusaybin tarafları beni iyi tanır, hele bide "Doktorun selamı var" dersen daha iyi ağırlar. Bağlantını kurup, sağlam kaynaktan alıyorsun. Hem vatandaş kazanıyor, hem sen. İsteyen herkes alıyor bu arada, sadece elini kolunu sallayıp girersen kazıklanırsın, o kadar😂 Velhasıl demem o ki; İllegal diye damgalanan bazen daha açık, daha mert, legal diye sunulan bazen daha kapalı ve baya torpilli. Mesele tabelada değil, niyette dimi☺️ m.youtube.com/watch?v=WfsZUcO...