Abuzer Yörük

Abuzer Yörük
@abuzeryoruk
"Ona, insanın kendine katlanmasının evrendeki en zor şey olabileceğini söyledim." "En büyük hükümdar ile en değersiz köle aynı sorunu paylaşır. Bu sorunu çözmek için bilgeler, mentatlar tutmak bile işe yaramaz. Bu yarayı hiçbir hizmetkâr ya da mürit saramaz. Yaranı ya kendin sararsın ya da herkes görsün diye öylece bırakırsın ve kanamaya devam eder"
Sayfa 138·Kitabı okudu
Reklam
Burada devrilmiş bir tanrı yatıyor... Düşmüştü çok yükseklerden. Biz yalnızca kaidesini yaptık onun Şöyle uzunundan ve incesinden.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Ben sadece sembolüm. Tanrılık verildiğinde, sözde tanrının kontrolündr olmayan tek şey budur
Alıntı