Şiir Grubu
Arkadaşlar Herkese merhabalar ben kendimce şiirler yazıyorum bunu da anlık olarak size sormak sizinle paylaşmak istiyorum acaba şiir grubunuz yada okuma grubunuz var ise benide dahil eder misiniz teşekkür ederim
Telegram Grup
Şu tesettür markaları ne yapmaya çalışıyor acaba?
Reklam
Hangi Manifest Kızısın?
Hangi manifest kızısın sorusunu alıyor musunuz sağdan soldan?? Ulan acaba ben hangisiyim? Hiç takip etmiyorum ama belki önümüzdeki sene stajda çocuklar sorar. Cevap verebilmeliyim. Ben sezen aksuyum diycem yoksa ... sıla veya sertab erener veya fatma turgutta olabilirim inşallah doğru hatırlıyorumdur isimleri..
1000Kitap
Ha sorarsanız evet duygularımı çok yoğun yaşıyorum. Bu kötü bir şey mi bence hayır. Ama bu aşk dedikleri şey belki kendime duyduğum sempati belki gün batımına yüklediğim anlam, denizin dalgalarında hırçınlığımı görebilirim mesela, doğada kendimden çok şey bulabilirim. Bütün gün aynı şiiri dinleyebilirim, hatta bir insana aşık olmasam bile duygusal bir şarkıya ağlayabilirim, kahve içmekten çok kahve kokusunu severim mesela ben bunları niye anlatıyorum bilemem yazmak istiyorum konu bütünlüğüne gerek var mı acaba bence hayır çünkü bunu ben yazıyorum bunları hissediyorum, bu benim yazım. Aslında bu yazıyı yazmamın sebebinden biri de duygularım sakinleştiği zaman aynı heyecanı yazdığım satırlardan hissetmek istemem. Ha bir de şunu eklemek isterim bir gün karakış bile yaşarsam baharın geleceğini bilirim. İyi günler :⁠-⁠)
يا رسول الله، لو كنتُ في زمانك، لما كان مهماً ما أكون؛ لكنتُ حبة رملٍ تلمسُ خطاك، أو ذرة غبارٍ على عتبة بابك، أو شيئاً يسمعُ صدى صوتك، فلا شيء بعد ذلك يهم، يكفيني أن أكون في رحابك. ولكننا الآن، في ضجيج هذا الزمن، أصبحنا بدونك، كالأيتام في وحشة الغربة، نغرق في الحزن. الطرقُ بعيدة، والقلوب أضناها الشوق، وثقلُ البُعد يكسر أرواحنا. فيا حبيبي، هل يا تُرى سأكون يوماً هناك؟ هل سأشهدُ شروق الفجر على أرضك الطاهرة؟ وهل سأجد السكينة، وأتخلص من هذا الحزن؟ Ey Allah’ın Resulü, senin yaşadığın zamanda olsaydım, Ne olduğumun bir önemi kalmazdı; Sana değen o kum tanesi, Kapının eşiğinde bir toz zerresi, Mübarek sesini duyan bir eşya olsaydım, Gerisi hiç mühim değil, yeter ki eşiğinde kalsaydım. Lakin şimdi, bu devrin gürültüsünde onsuz kaldık, Bir yetim gibi, kimsesiz ve yalnızız. Yollar uzak, gönüller hüzne boğuldu, Sensizliğin ağırlığı çöküyor omuzlarımıza. Söyle ey Sevgili, bir gün acaba ben de, O mübarek topraklarında, bir gün doğumunda bulunabilecek miyim? O huzura erip, bu hüzünden kurtulabilecek miyim?
Geleceğe kendimce not/Acaba ünlü bir şair miyim?
Tamamı: kefensiz.com/yazilar/bir-anda Tüketilmez bir zamanın, ‎Bilen ruhları arasında, ‎Geçmiş ve geleceğin ortasında, ‎Belki andan pek uzakta...
Alıntı
Reklam
Reklam