Sabahattin Ali’nin kitaplarını hep sarsıcı bulmuşumdur. Kitabın daha ilk sayfalarda hayatım boyunca unutamayacağım şeyler okudum. Kitap bittikten sonra tekrar tekrar kafamda canlandırdım olanları. Gerçekten çok sarsıcı bir hikayeydi.
Livaneli okumaya Serenad kitabıyla başlamıştım. Bu kitap ikinci kitabım. Livaneli okuyan biri bu kitabı alıp yazarına bakmadan okuduğunda bile onun kitabı olduğunu anlayabilir. Çok sarsıcı bir hikaye anlatılıyor kitapta üstelik kurgu bile olsa(ki bundan emin değilim) gerçeklikten yola çıkılmış. Etkilenmemek elde değil. Livaneli sevenlerin bu kitabı da seveceğini düşünüyorum.