Bugün psikolog günüydü ve ayıp olmasın diye esprime güldü Ama en azından güldürdüm öyle düşünelim :’) Ayrıca kendimle ilgili başla şeylerle yüzleştim biraz ama iyi geldi sonuçta. Sonrasında bugün 4 ve 5 yaşındaki yeğenlerim benim için kavga etti kim daha çok seviyor diye 🤣 Günün en eğlendiğim anıydı diyebilirim. İkisi de birbirini kıskanıyor :) Neyse sonrasında çok eğlendik 16 yaşındaki bir kız bana sen benimle yaşıt gibisin dedi. Bugün zıvanadan çıkma gününüzdü. Yengeme (gelecekteki) çok güzel bir bekarlığa veda yaptık. Çok eğlendik. Çok tatlı insanlarla tanıştık. Günün tek sevmediğim kısmı sabah 9 da duruşmamın olacak olması… Hiç dinlenmeden işe döneceğim. Lütfen acil biri kafama adli tatil fırlatsın. Neyse ileride acısını çıkaracağım. Bugün güzel bir gündü umarım abim ve yengem mutlu olurlar bir ömür boyu. Günce bitti 🤣