10/10
·448 syf.··
2026 28. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2026 08:36
Hihhhhh vicdansız kadın Hiç mi acımadın bu kadar aşk dolu kitabın sonunu şu şekil yazarken. Allahım içim çıktı, kahroldum resmen okurken. Zaten bu seride en sevdiğim şey Sidem' in tüm duygularını çok derinden hissediyor olmamdı, Allah kahretmesin ki sonunda yaşadığı tüm acıyı, hayal kırıklığını da dibine kadar hissettim. Şimdiiii gelelim kitabımızın başlangıcına ve yaşadığımız olaylara; İlk kitabın sonundan sonra Sidem' in abisiyle bir yüzleşme yaşaması gerekiyordu ve tam olarak burdan devam ettik kitapta. (Abisinin yüzsüz ve arsızlığı için benim diyecek kelimem yok arkadaşlar okudukça söveceksiniz zaten xnxjdj ) Tüm bu yüzleşmelerin ağırlığı bir yana bu kitapta birbirlerine şans veren, anlaşmalı evliliği gercek kılmak için çabalayan bir Sarp ve Sidem okumak benim için paha biçilemezdi. Zaten ilk kitaptan itibaren çekimlerini çok net hissettiğimiz çiftin bu kitapta birbirlerine tamamen filtresiz şekilde yaklaşmasını okumak ayrı bir mest etti beni. Yazar ikilinin arasındaki bağı o kadar güzel geçiriyor ki her sahnesine ayrı düşüyorum bu serinin. İki karakter de zaten arsız ve tahrik etmeyi seviyorlardı bu kitapta, bu bayağı üst boyuttaydı. (Aralarındaki çekim var ya Allahımm o kadar iyiydi kii) Özellikle bu devam kitabı kesinlikle yetişkin içerikli bilginiz olsun. Kitapta Sarp' ın bütün yakınlarını severken Sidem' in kimsesini sevmiyorum. (belki bu yüzden de Sidem' in yalnızlığını, korkularını bu kadar derinden hissedip sarsılıyorum. ) Keza yine bana kitaplarda çocuk karakterler pek geçmez ama burda Bella' yı okumaya aşığım. Öyle bıcır bıcır tatlı bişey ki insanın içine sokası geliyor. (Sidem ve Sarp' ın ona olan bağını okumak acayip duygulandırıyor beni) Kitaba bayıldım Her duyguyu hissederek okudum ve benim en sevdiğim serilerden biri zaten. Kitap boyunca her
Zamanın Gölgesi IIEylül B. Yılmaz · Pukka Yayınları · 2025102 okunma
6/10
·312 syf.··
2026 9. kitabı
Merhabalar Efendim. Sizlere severek okuduğum Kırık bir kalp serisinin final kitabı Gerçek Aşkın Laneti kitabı ile geldim. 2. Kitabın sonunda Evangeline kapıyı açar ama işler hiç beklediği gibi gitmez ve yüzündeki miğfer laneti kalkan Kaos tarafından ısırılarak öldürülür. Seri boyunca sahip olacağı dilek hakkı için kapıyı açmaya uğraşan Jacks, Eva'nın öldüğünü gördüğünde dilek hakkını istediği şey için değil Evangeline'ı tekrar hayata döndürmek için kullanır. Ama bu kullandığı dilek hakkı ondan en değer verdiği şeyi götürür, Evangeline'i... Evangeline bütün yaşadıklarını unutturan bir hafıza kaybı yaşar. Uyandığına ise kendisini ona kocası olduğunu söyleyen Apollo'nun kollarında bulur. Seriyi büyük bir kalp kırıklığı yaşayarak bitirdiğimi söylemek istiyorum. İlk iki kitabını çok severek okudum gerçekten. Ama bu kitap.. tam anlamıyla bir kalp kırıklığı. En azından son yarısı. Yazarın Caraval serisinden beri Jacks karakterini sevmediğini ve onun kendi kitabında bile mutlu olmasını istemediğini düşünüyorum. Çünkü bu kitapta çok gereksiz de bazı şeyler. Niye olmak zorundaydı bir türlü anlam veremediğim bir sürü yeni olay yaşandı. Bu kitap final kitabı ve bu hikaye Jacks ve Eva'nın hikayesi ama yazar final kitabında başrol karakterleri sadece 20 sayfa vermekle yetinmiş ve ne olduğu belirsiz adına 'mutlu' denilen ama hiç de mutlu hissettirmeyen bir son yazmış.. Bu kitapta en sevdiğim şey Jacks'ın ağzından bölümler okumak ve onun duygularını, ne hissettiğini sonunda anlayabilmekti. 2 kitap boyunca acaba Eva'yı gerçekten seviyor mu diye düşünmekten başıma ağrılar girmişti. Ama bu kitaptaki Jacks bölümleri ile bu şüphelerin hepsi bitti. Ve kesinlikle en sevdiğim kısımlardı. Bir diğer sevdiğim kısım ise Eva'nın ne olursa olsun, ucunda ölüm tehlikesi bile olsa Jacks'ı
Gerçek Aşkın LanetiStephanie Garber · Dex Kitap · 2023793 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
7/10
·320 syf.··
2026 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2026 20:08
Psikiyatrist Viktor Larenz'in kaybolan kızı Josy üzerinden ilerleyen güzel bir kurguya sahip tatlış bir psikolojik gerilim kitabı. Anna Spiegel varlığına ben bile inandım bu arada :) Spoiler içerecek... Annesi hadi kocana acımadın da kızına da mi acımadın paragöz kadınnnnn :)
TerapiSebastian Fitzek · Pegasus Yayınları · 20152,234 okunma
Beni Bul Serisi 2- Beni Hatırla Kitap İncelemesi
3/10
·360 syf.··
2025 4. kitabı
Beklentimin çok çok altında bir devam kitabıydı. Hiç beğenmedim. Gereksiz ve saçma bulduğum o kadar çok şey oldu ki.. Hepsini az sonra spoiler bölümünde detaylıca anlatacağım. Kesinlikle ilk kitaba hiç yakışmayan bir devam kitabıydı. Bu kitaptansa serinin 1. kitapla bitmesini tercih ederdim. Bir sürü gereksiz yeni karakter, gereksiz/saçma yeni olaylar. Kitap polisiye gerilim olarak geçiyor ama o gerilim hissini de hissettiremiyor. Bir polisiye gerilimin en vurucu sahnesi kitap finalinde ana karakterin katille yüzleşmesi ve olayların ortaya çıkmasıdır ama kitap bu konuda maalesef çok çok kötüydü. Az sonra hepsini detaylıca anlatacağım. Yazar ilk kitapta kurduğu güzelim dünyayı bu kitapta gerçekten mahvetmiş. Gerçekten çok kötüydü yaa. Serinin bir kitabı daha var. Son kitap. Orada bir toparlanma olur mu bilmiyorum ama her şeyi bu kadar mahvettikten sonra toparlasanız ne olur ondan da emin değilim açıkçası. Gerçekten çok yazık olduğunu düşündüğüm bir evren oldu. Yazar resmen 2. kitapla kendi kurmuş olduğu güzelim evreni fena halde harcamış. Çok yazık etmiş. BURADAN İTİBAREN SPOİLER Olaylardan detaylıca bahsetmeden önce kitap kapağından bahsedeyim. Kitabı zerre beğenmedim ama serinin genel olarak kapakları bence aşırı güzel. İlk kitabın kapağını da çok beğenmiştim ve bence 2. kitabın içeriği her ne kadar rezalet olsa da kapağı çok güzel. Sadece şunu öğreniyoruz ki ana karakterimiz Wicket kızıla boyatmış olduğu saçlarını artık boyamaktan vazgeçmiş ve doğal rengi olan sarıya dönmüş. Oysa kitap kapağında yeniden kızıl saçlı hâli var. Kitabın içeriğindeki saçmalıklara bakınca bu hiç takılacak bir şey değil ama yine de belirtmek istedim :D Gelelim kitaba. Kitap ilk başta gayet güzel başladı. Suçlular cezalarını çekiyordu ve Wick'in hayatında her şey normal sayılırdı. Sadece
Edebiyat
Beni HatırlaRomily Bernard · Pegasus Yayınları · 201735 okunma
9/10
·560 syf.··
2025 103. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 02 Kasım 2025 03:14
Ayyyy Mehsaaaa seni Allah kahretmesin içimden geçtin içimden. Ulan hiç mi acımadın şu sonu yazarken ay içim kan ağlıyor resmen bayılacağım şuracıkta. Ben bu sonu kaldıramam yemin ediyorum şuan üçüncü kitabın elimde olmasına bir sevindim ya önce okuyup kahrolsaydım günlerce. Sitemlerimizi ettiğimize göre şöyle uzunca bir yoruma hazırlıklı olun derim ben. (Malum çok sevdiğim kitaplarda yorumu kısa tutamama huyu var bende) İlk kitabın sonunda Elif' in babasının Siraç' ı korurken öldüğünü öğrenerek bitirmişti yazarcım. (Her kitabın sonunda bir kazık sokuyor farkında mısınız ) Elif babasının yaptığını fedakârlık olarak görür ve sevdiği adamı koruduğu için daha da ilişkisine, evliliğine, kocasına sahip çıkar. Bakın kocası diyorum evlendi benimkiler Ama tabi düğünleri ile birlikte başımızdaki belalar iyice baş göstermeye başlıyor. Siraç' ın, kurulu yok etmek için verdiği uğraşlara daha çok vakıf oluyoruz. Olayların derinliğine bu kitapta daha çok iniyoruz. Bir yandan ise Elif' in ailesine, geçmişine ve kendisinin bile yeni öğrendiği gerçeklere konuk oluyoruz. (Elif'in akrabalarının hepsi bende şok üstüne şok yarattı şaka mı dedim bu nasıl entrika nasıl bir düzen.) Kitabımızda Siraç' ın annesine İlk kitaptan aşinayız Allah da belasını vermiyor ki görelim diyorum her okuduğum satırda. Ay bu kitapta yediği naneleri bir duysanız "şeytan görse yolunu değiştirir" dersiniz. (Nasıl bir pislik nasıl bir deccal okurken parmak kemirten cinsten) Eylül ve Demir benim ponçik ikilim onları okumayı çok seviyorum. Ve onlarında geçmişleri önümüze serildi bu kitapta. (Amanın bir okuyun ) Ve daha ilk kez gördüğümüz diğer karakterler her birini ayrı sevdim. Bu kitapta her karakterle bağ kurmanız çok olası. Ama kitabın sonunda Siraç' ın hastalığı asla beklediğim birşey çıkmadı ben şok oldum ya. Ki
Mıh 2Mehsa · Ephesus Yayınları · 2025246 okunma
Puan vermedi·384 syf.·
2025 145. kitabı
Okudum bitirdim. Tamahkar/Aslı Genç Gürışık. "Tanrım, ben böyle bir adamın oğlu olarak dünyaya gelmek için ne yaptım. " bu cümle adeta kitabın özeti. Ve beni en çok sarsan cümle oldu. Aslı Genç Gürışık’ın kitaplarını okurken insan kitabı bir saniye elinden bırakamıyor. Tamahkar kitabında da aynı durumu yaşadım. Her sayfasında okuyucuyu içine çeken olay örgüsü ve kurgusu ile birlikte sonraki sayfaya geçmek için sabırsızlanarak okuduğum bir kitap oldu. İşlediği konular; Özgürlük, Güç ve çıkar ilişkisi, geçmişle yüzleşme, aşk ve teslimiyeti adeta bulmaca çözer gibi okuyorsunuz. (381 syf.) Zenginliğin ihtişamı ile yoksulluğun çaresizliği… Görünüşte iki ayrı dünyanın insanı: Vivienne ve Alexander Gerard. Biri, hayatta kalmak için masumiyetini bile satılığa çıkarmak zorunda kalmış bir kadın. Diğeri, duygularını çoktan öldürmüş bir adam....... Ama kader onları öyle bir yerde karşılaştırıyor ki — ikisi de kendi geçmişinin kurbanı olduğunu fark ediyor. Vivienne, Alexander’ın karanlık dünyasında sadece bir figür mü, yoksa onun en büyük zayıflığı mı aşkı mı olacak? Kimin manipüle ettiği, kimin gerçekten “tamahkâr” olduğu belli değil. Her sayfada biraz daha çözülüyor bu duygusal satranç ............ Birinin özgürlüğü, diğerinin tutkusu; birinin pişmanlığı, diğerinin cezası oluyor. Ve finalde, aşkın mı yoksa intikamın mı kazandığına sen karar veriyorsun. Sıkılmadan okuyacağınız akıcı kitap. Hiçmi acımadın okuyucuya Aslı Genç Gürışık bu kadar heyecana yürek dayanır mı? Kitap bitti heyecan fırtınası bitmedi...
TamahkârAslı Genç Gürışık · Parola Yayınları · 2019102 okunma