1k'da anlamadığım ve saçma bulduğum bir konudan bahsetmek istiyorum. Şöyle ki; hesabı silinen yahut silen arkadaşlarımızı neden biz illa ki takipten çıkartıyoruz. Silinen hesap otomatikman takipten çıkarılsa bizde boş bir hesabı takip etmemiş oluruz. Sonuçta geçerliliği kalmamış bi hesap.