Herkesin aksi bir yön ve yine ben. Bu kitabı beğenmeyenlerin aksine ben çok sevdim. Fazla Keskin konuları açık açık direkt kanıtlamaya çalışmaktansa, bir hikayeyle bize sunulması bence mükemmel bir şey. Roman okumayı zaten çok severim ve bence çok kaliteli bir yazım dili var. İçinde aradığınız çoğu şeyi barındırıyor. Aşk, çatışma, sorgulama, ölüm, endişe, korku... Bence güzel olan tam olarak bu. Okuması benim için çok zevkliydi. Farklı karakterdeki insanların bir araya gelip nasıl yaşadıklarını da bence güzel anlatıyordu.