Acrosstheuniverse

Acrosstheuniverse
@acrosstheuniverse
Ölüm
Ölüm çok güzel olmalı, yumuşak, kahverengi toprakta yatmak, birinin başının üzerinde çimlerin dalgalanması, ve sessizliği dinlemek. Dünün olmaması, ve yarının olmaması. Zamanı unutmak, hayatı affettmek, barışta olmak… Sylvia Plath
Edebiyat
Hüseyin Yılmaz isimli okura yanıt verildi
Acrosstheuniverse
Neler düşündü, neler hissetti, neler yaşadı hep daha yakından tanık olmak istiyor insan. Tabi ki sadece onun yazdıkları ile fikir sahibi olabiliyoruz. Ancak çok başka bir ruh. Hayatı yaşayış biçimi de bunu gösteriyor. Etkilenmemek elde değil ki...