"Yanılmıyorsam, mutluluktan konuşuyorduk.Kendimden söz ediyordum size. Birden 'mutluluk' kelimesi çıktı ağzımdan. Söyler misiniz, söz gelimi müzik dinlerken, sevdiğimiz insanlarla güzel bir akşam geçirirken, onlarla sohbet ederken duyduğumuz haz neden daha çok bir yerlerde var olan büyük bir mutluluğun yansımasıymış gibi gelir bize? Nedeni nedir bunun?"