Savaştaki, kazadaki, hastanedeki, "doğal afetlerdeki" ölümler, televizyonda bir rakam, istatistiksel bir veri olarak araba üretimindeki artış rakamlarının peşi sıra sunulmaktadır.
Ölümler artık evde değil hastanede gerçekleşiyor. Kimse başkalarının ölümünü gör müyor ve ilgilenmiyor. Bir "ilkel" yerli açısından ne kadar insanlık- dışı bir durum! Öte yandan organ nakli ve organ bankaları ile birlikte bedenin ölüsü de para etmeye başlamıştır. Amerikan cenaze şirketlerinin reklamları ise ölümün ticarileştirilmesinin vardığı boyutu göstermek açısından çarpıcıdır: "Ölünüz, gerisiyle biz meşgul oluruz", "Bu her insanın başına bir kez gelir."