Henüz 20 sayfa kadar okuduktan sonra, sonunda ne olacağı anlaşılsa da Jack London yine şaşırtmıyor ve zevk almanızı sağlıyor. Hikaye olduğundan yan karakterlerin bazılarının üzerinde yeteri kadar durulmuş olsa da bazılarından daha iyi bahsedilebilirdi. Her halükarda iyi işlenmiş :)
Mefisto: Senin gibi kuş beyinliler, bir çıkar yol göremeyince hemen ölümü gözlerinin önüne getirirler. Yaşasın cesur davrananlar! Sen oldukça da şeytanlaştın hani! Ve dünyada âciz hale düşmüş bir şeytan kadar tuhaf şey olamaz!
Margaret: Evet, gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Nezaket sizde alışkanlık halini almış. Yalnız sizin benden daha anlayışlı birçok dostunuz vardır.
Faust: Ah güzelim, inan bana anlayışlı denenler, çok defa kibirli ve dar kafalıdırlar.