Öncelikle ben kitaba ilk başladığımda isimleri çok karıştırıyordum fakat okuya okuya aklıma girdi. İlk sayfalarda gerçekten çok sıkılmıştım ama ortalara doğru yavaş yavaş sarmaya başladı ama aşırı iyiydi de diyemem yinede okunabilir bi kitap. Katili öğrendiğimde çok şaşırdım çünkü emin olun kimsenin aklının ucundan bile acaba bumu diye geçmemiştir son bölümde katili öğreniyorsunuz ve devam edecek yazıyor yani 2. belki 3. kitabi bile çıkabilir ama bayıldığım söylenemez
SaklambaçN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20226,4bin okunma