//.. Sorunlu bir adamım ben ve sorunlarımın çoğunu kendim yaratıyorum galiba. Kadınlardan, kumardan ve insan topluluklarına duyduğum nefretten söz ediyorum. Topluluktaki insan sayısı arttıkça
nefretim de artiyor. Olumsuz, kasvetli ve somurtkan olduğum söylenir
//..charlesBUKOWSKİ