Aدem Aقay

Aدem Aقay
@ademaky1
— “Vatanı sevmenin çilesini biz çektik edebiyatını onlar yaptı”  لا تحزن.
Yolun çıkmaz sokak olduğu zaten belliydi ama sokak çok güzeldi.!
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"İyi ya, madem ki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz, o halde bunca matem, bunca kahır niçin? Sizinkisi matem değil zaten, korku, korku! Hayat demek, ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları işte falanları filanları göreceğiz, birçok şeyin tadına bakacağız, sonra da ister istemez "Gidiyorum Elveda" şarkısını söyleyeceğiz. Öyleyse, gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun." Sadri Alışık
Açılır bahtımız bir gün hemen battıkça batmaz ya Sebepler halk eder hâlik kerem bâbın kapatmaz ya Benim Hakk’a münacâtım değildir rızk için hâşâ Hüdâ rezzâk-ı âlemdir rızıksız kul yaratmaz ya Erzurumlu İbrahim Hakkı
Edebiyat
Geceye ay düşer. aklıma gözlerin. bu nasıl özlemek...Ucu bucağı yok, dibi yok, sonu yok!
Edebiyat