Adem

Adem
@ademm01
İyi değilim, fakat üzüntülü de değilim, bak gülüyorum: ha ha.
Sayfa 395 - İletişim·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yoruldum albayım, yoruldum yoruldum yoruldum.
Sayfa 382 - İletişim·Kitabı okudu
Ve sen, senden daha iyi olan bir şeyi yok etmişsindir... Ve onu yok etmek seni sevindirmez, çünkü sen böylece, kendi içindeki bir şeyi de yok etmişsindir, artık onu yerine koyamazsın.
Sayfa 391 - İletişim·Kitabı okudu
Neşeye, gülmeye, eğlenmeye aç bu insanlar.
Sayfa 390 - İletişim·Kitabı okudu
"Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor, anlıyor musun?
Sayfa 335 - İletişim·Kitabı okudu