Adem

Adem
@ademm01
Aslında meseleler çok basitti. Onları karıştıran insan ihtirasıydı.
Sayfa 197 - İletişim·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her biri kendi kafasındaki dünyayı yaşadığı halde, hep birlikte oldukları için, aynı nedenle duygulandıklarını, aynı şeylere güldüklerini sanıyorlardı.
Sayfa 196 - İletişim·Kitabı okudu
Artık sanki yaşamıyorum, yaşayan birini seyrediyorum; daha önce bildiğim bir romanı okur gibiyim. Bir roman, kendini okumaya başlasaydı bu kadar sıkıcı bulurdu kendini...
Sayfa 195 - İletişim·Kitabı okudu
"Gülü sevip dikenine katlanmaya gerek yok, papatya sevin." 🌼 Cahit Zarifoğlu
Bazı insanların, bazı şeylere hiç hakları yoktu; ne var ki, insanlar da en çok, bu hiç hakları olmayan şeyleri yapıyorlardı.
Sayfa 189 - İletişim·Kitabı okudu