Popüler olan şeyleri sevemem ve popülerliği bitene kadar okuyamam,bu kitabı ise çok merak ettiğim için başladım ancak kısa olmasına rağmen sonunu zor getirdim. Belki bu kadar popülaritesi olduğu için beklentim yüksekti ve beklentimi karşılayamadı bilemiyorum ama kurgusu bana hitap etmedi. Okumamış olsaydım pek bir şey kaybetmezmişim.
Tabi tüm bunlar yazarın kaleminin ne kadar kuvvetli olduğu gerçeğini değiştirmez. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaba başladığım zaman büyük umutlarım vardı fakat kitabın içine girdikçe bu umutların yerini hayal kırıklığı aldı. Büyük bir durağanlık ve monotonluk söz konusu olan bu kitabı bitirmek için acı çektiğim doğrudur. Tabii bunun sebebi psikolojik sorunlar yaşadığım bu döneme denk gelmiş olması olabilir fakat çok yavaş ilerleyen bir kitap olduğu için benimle birlikte süründü. Konusu her ne kadar ilgi çekici olsa da hukuka ilgi duymadığım için olsa gerek beni fazla sarmadı. Hukuka sevdalı kişilere tavsiye edilesi bir kitap.