Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ciddi bir şekilde tartışıyoruz burada ama bana dikkatinizi vermeye tenezzül etmezseniz önünüzde eğilecek değilim. Çekilecek bir yeraltı deliğim var nasıl olsa.
Sonuçta insan, aptalın önde gideni ; olağan üstü derecede aptal. Yani aptal olmasa da o kadar memnuniyetsiz ki başka bir şey arayıp bulamıyor. Oysa mesela aniden, hiçbir sebep yokken gelecekteki genel sağ duyunun orta yerinde, cahil ya da daha ziyade gerici ve alay eden bir yüze sahip bir centilmen ortaya çıkıp ellerini kalçalarına koyarak hepimize "baylar tüm bu logaritmaların cehenneme gitmesi ve yine kendi aptal irademizle yaşamamız için bütün bu sağduyuyu ayağımızla bir kenara itmek iyi olmaz mıydı?" dese hiç şaşırmam