adiolmayankitap

adiolmayankitap
@adiolmayankitap
Zaten insanoğlu elinde olan şeyin kıymetini onu kaybetmeden anlamazdı. Bir şeye sahipken onun verdiği sarhoşluk anca onu kaybedince geçerdi . O sarhoşluk geçtiğinde mutluluk ve huzur yerini pişmanlık ve çoğu zaman gururla bastırılan özleme bırakırdı.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Reklam
Ayrılığın ne kadar zor olduğunu o zaman anlamıştım.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Ben dünyadan ziyade kafanın içinde yaşayan, Bir insanım...🌈
Puan vermedi·83 syf.·
60 günde okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2022 15:07
·
2022 17. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Dilê mîn ji dînyayi sar bûye...🍂
Reklam