h•

Suyunu versen, hiçbir şeyini eksik etmesen de neden tutunamıyor? Bazen olmuyor işte… Tüm benliğinle sevgini, ilgini, özverini versen de büyümüyor, filizlenmiyor. Her gün bir cümleyi bir cümleye eklesen de tam bir metin olmuyor. Ne kadar yürüsen de yol bazen hiçbir şey vermiyor. Yürümek yolun vefası ama yol çoğu zaman bivefa oluyor. Hatice Ebrar Akbulut
Reklam
...her iyi şeyin bedeli yüksek olur.
Sayfa 50
Ama demek ki mutluluğun yolu, daha çok para kazanmaktan, daha iyi şartlarda yaşamaktan geçmiyordu.
Sayfa 44
Gri, yoğun bir sisin içine girmek gibiydi, önünü görememek.
Sayfa 43
"Sana da oluyor mu?" dedi. Artık hiçbir şey ama hiçbir şey olmayacakmış, iyi olan her şey geçmişte kalmış gibi geliyor mu? Lev Tolstoy