h•

..ayın battığına inanmazsan yıldızların parladığını da görmezsin.
Sayfa 29
Reklam
..ikimiz birlikte yaşamalıyız, ne dersin ha? Biriyle birlikte yaşayınca hayatın tadı da bir başka oluyor be.
Sayfa 19
”her şey için hep erken. sonuç; geç kalmak.” • Adalet Ağaoğlu | Ölmeye Yatmak
Şu dünyada aşk diye bir şeyin olabileceğine inanmazken, bu yaşta aşkı buldum, nasıl vazgeçebilirim?
Sayfa 164
Aşk