Leyla Adak

…. Niye izin vermiyorsun yoluna kuş konmasına niye izin vermiyorum yoluma kuş konmasına niye kimseler izin vermez yollarıma kuş konmasına? "Öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna" bir çocuk demiş. Nilgün Marmara
Reklam
ÇOK GÜZEL ŞEY Yaşamak güzel şey doğrusu Üstelik hava da güzelse Hele gücün kuvvetin yerindeyse Elin ekmek tutmuşsa bir de Hele tertemizse gönlün Hele kar gibiyse alnın Yani kendinden korkmuyorsan Kimseden korkmuyorsan dünyada Dostuna güveniyorsan İyi günler bekliyorsan hele İyi günlere inanıyorsan Üstelik hava da güzelse Yaşamak güzel şey Çok güzel şey doğrusu. Melih Cevdet ANDAY

Leyla Adak

, bir kitabı okumaya başladı
Emil Michel Cioran
7.5/10 · 14,5bin okunma

Leyla Adak

, bir kitabı okumaya başladı
İçini sefer etmeyen dünyayı dolaşsa ne ? Kendini görmeyen alemi görse ne ? Gören de O , gösteren de O… Sen görmeyi gözden mi sandın ?
Reklam