ALESYA

ALESYA
(Audaces fortuna juvat)
SADDAM - PKK İTTİFAKI
Saddam HÜSEYİN'in ajanları ile A. ÖCALAN arasında 1988 tarihinde başlayan bir anlaşma mevcuttu ama, A. ÖCALAN,Suriye ve İran'dan çekindiği için bu anlaşma konusunda çok temkinli hareket ediyordu. Anlaşmanın özü; A. ÖCALAN, Kuzey Irak'ta KDP ve YNK'yı etkisizleştirecekti. Dolayısıyla Saddam HÜSEYİN'İ bir baş ağrısından kurtaracaktı. Saddam HÜSEYiN de Kuzey Irak'ı PKK'ya tahsis edecekti. Böylece Saddam HÜSEYiN, bir taşla iki kuş vuracaktı. Bir yandan artık kangren hale gelen PEŞMERGE asiliğinden kurtulacak, diğer yandan sular ve geleneksel Arap düşmanlığı nedeniyle Türkiye'yi cezalandırmış olacaktı. PKK ise, Türk Güvenlik Kuvvetlerinin müdahale edemeyeceği ya da çok zor müdahale edebileceği, Şırnak, Hakkari coğrafyasiyle bütünlük arzeden ve en az o kadar sarp ve dağlık olan kontrolsüz, denetimsiz, kanunsuz, kuralsız bir coğrafyada istediği gibi at oynatacaktı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“insanlığın durumu"
Kongreye sunulan çalışma raporunda en ilginç konu; “insanlığın durumu" isimli bölümdü. Çünkü; bu bölümde APO, dünyaya ve dünya insanlığına yeni bir yorum getiriyordu. Kısaca; insanlığın durumu pek iyi değildi. Ama PKK ve onun önderi ÖCALAN, insanlığın kötü gidişine dur diyecekti. Bu iş için de önce "Kürdistan'la birlikte Ortadoğuyu kurtaracaktı". Sonra da sırasıyla diğer sahalara el atacaktı. APO, muhtemelen bu işi zavallı korucu ailelerinin katledilmesi meselesiyle karıştırıyordu!... insanlığın durumundan bahsederken çevre konusuna da büyük yer ayırıyordu. Ve çevreci kesiliyordu. Gerçekten de yıllardır sanki çevreyi bedeniyle kirleten kendisi değilmiş gibi...
siyasi işportacı TALABANİ
Şimdi gelelim siyasi işportacı CELAL TALABANİ'nin 2 Ekim 1992 günü yapılan Kuzey Irak harekatı için, Türkiye'yi ikna etmesi, yardımcı olacağını bildirmesi, desteklemesi ve harekata askeri gücüyle katıldıktan sonra birdenbire, "PKK ile anlaşmaya varmasının" perde arkasına...
Bur arada ikidebirde APO sefilinin yanına gidip kamuoyuna, APO ve PKK'yı tanıtmak adı altında PKK propagandasına alet olanlara da kısa bir sözümüz olacak; Yıllardır yaza çize bu sefil yaratığı siz reklam ettiniz, çıkarlarınız uğruna Türk ile Kürt insanının duygularını hafife aldınız, beyinlerine ambargo koydunuz ancak, Türkiye'de artık birileri kimin ne olduğunu açıkça yazabiliyor. 'Kalemlerinizi kan dökülmesine yardımcı olmak için değil, mazlumların ezilmesini ve kullanılmasını engellemek için kullanın! '
Hafiz ESAD'ın vesikalı kapatması,
Kürt halkının mücadelesine Kürt olduğu için değil "sosyalist" olduğu için katıldığını söyleyen "Hafiz ESAD'ın vesikalı kapatması APO" bakın ne diyor; "Kızlar karşıma çıkıyor, en değme artistin ulaşamayacağı kadar ulaşıyorum". "Kürtlük adına namussuzluktan başka ne var." diye basına demeç verme cüretini gösteren bu Mayıs Böceği hangi yüzle Kürt insanını savaşa davet ediyor?