Tuba ☽

Tuba ☽
@admirethemoon
Sanki herkes gerçekte olduğundan daha sert, sanki hepimiz duygularımızı açık ederek kendimizi savunmasız bırakmaktan, incinmekten korkuyoruz.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mutsuz olduğumuzda haliyle başkalarının mutsuzluğunu da hissederiz; böyle durumlarda insanın duyguları yoğunlaşır.
Edebiyat
Bir takım tuhaf düşünceler, kasvetli duygular altında eziliyorum; cevabını bulamadığım sorular adeta beynimi kemiriyor ve ne onlarla başa çıkacak gücüm var ne de isteğim.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Edebiyat
Anlatacak ne var ki! Yaşadım ama, nasıl derler, kendi kendime yetecek şekilde, yani yalnız yaşadım; yalnız, yapayalnız.
Sayfa 26 - Panama Klasikler·Kitabı okudu
Nasıl olur da kötü huylu, kaprisli kimseler böyle güzel bir gökyüzünün altında barınabilir?
Sayfa 5 - Panama Klasikler·Kitabı okudu