nêrî

nêrî
@adnanbala
yazdıklarım yaşadıklarımın azı, aklımdan geçenin çeyreği. başka bir hayat mümkünse orada da intihar etmeyi denerim..
"Yalnız iki tür insan iyidir: Gömülmüşlerle, doğmamışlar." (Çin atasözü)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendilerini ölmeden ceset olarak algılayanlar intiharlarını başkalarının bir vasiyeti gerçekleştireceği gibi gerçekleştirir. Ölüm yaşarken vardır, olmuştur cesedi yakarak ortadan kaldırmak gerekir.
Azımsanmayacak kadar ölmüşüm!Azımsanamayacak denli ölüyüm!
KAĞAN: "Hayat yine de üzülmeye değer!" NİLGÜN: "Hayatın neresinden dönülse kardır!"
Benle benim aramdaki farkı görebiliyor musun?