Sitemli Kübrick

Sitemli Kübrick
@aegean97
ENTJ Letterboxd: boxd.it/53fNz “Ne çok gülmüşümdür, keskin pençeleri olmadığı için kendini iyi zanneden zayıflara.”
Hayatının sonuna yaklaşmışsan hayatın birazı bile çok değerlidir.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
-Yapmak istediğin bir şey var mı? +Hayır. Sürükleniyorum.
Gece üstüme üstüme geliyordu ve yapabileceğim hiçbir şey yoktu.
Bir bok değil güzellik. Uçar gider. Çirkin olduğun için talihlisin. Biri seninle ilgilendiğinde başka bir şey için olmadığını biliyorsun.
Çirkin erkeklere müşfik davranır, yakışıklı erkeklerden iğrenirdi. “Hayat yok onlarda.” derdi. “Mükemmel kulaklarından ve burunlarından başka bir bok düşünemezler. Yüzeyseldirler. İçleri yoktur…”