Sitemli Kübrick

Sitemli Kübrick
@aegean97
ENTJ Letterboxd: boxd.it/53fNz “Ne çok gülmüşümdür, keskin pençeleri olmadığı için kendini iyi zanneden zayıflara.”
“Evrenin bir nabzı vardır ve bu nabız ancak mutlak sessizlikte duyulabilir.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir mum yakan bir gölge yaratır.” Ursula K. Le Guin
Gördün mü? Hep kaybedenlerle özdeşleşiyor, böylece kendini iyi hissediyor. Kaybetmeye hazır.
-İyi de, bir karın, ailen, evin, saygınlığın olsun istemez misin? Üç yılda bir yeni araba? +Sıkıntıya gelemem ben, babalık, kafese giremem. Tek istediğim aylak aylak gezinmek.