Kendisine sunulan değerin kıymetini bilmeyenler ve payına düşen değersizliğin prangalarından kurtulamayanlar; aslında aynı cehennemin farklı köşelerinde ikamet eden keder ortaklarıdır.
Bunca yıldır Evrende varım ama aklıma hiç, gördüğüm ve sahip olduğum her şeyin var olmadığı ve her şeyin tıpkı burnum gibi benimle birlikte doğmadığı bir zamanın olabileceği gelmemişti.
Dünyada var olan her şey 'kendi dibine düşme' eğilimindedir. Ve Evrenin herhangi bir parçasının dibi, ona en yakın "istikrar"dır ve bahsedilen bu "istikrar", her yönden gelen tüm kuvvet hatlarının birleştiği yer veya noktadır.