📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim hissettiklerim, yaşadıklarım daha çok feminizm üzerinden mücadele oldu. Zaten "Ataerkil sistemle heteroseksizm iç içe geçmiş, bununla mücadele yolu da feminizmdir," diye düşündüm hep. Bir akademisyen, konuşmasında, "Lezbiyenlik geçici bir heves, fantezi unsuru gibi görülüyor, çünkü kadın her zaman erkeğin cinsel objesi olarak algılanıyor," demişti. Kadın eşcinselliği yok sayılıyor, bu ancak geçici bir şey, fantezi olabilir. Ataerkil toplumda, en sonunda bir kadın bir erkeğe ihtiyaç duyacaktır diye bakılıyor. Kadın zaten aşağılanıyor, iki kadın olunca da iki kat aşağılanma var. Lezbiyenler için de yok sayılma var.