tapınıyorum oaro

tapınıyorum oaro
@aena
ya kanka ben istemez miyim bir sürü kitap okuyayım ama olmuyor yks'ye hazırlanıyorum.
Yalnız Hem bilgesi, Hem delisidir Kendi dünyasının. Ayrıca; Hem efendisi, Hem kölesidir Kendisinin. Tadını çıkaramaz Görece'siz dünyasında Hiçbirisinin.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Reklam
Yalnızlık paylaşılmaz... Paylaşılsa yalnızlık olmaz.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Korku dağlarının yürekçisi, Ölüm denizlerinin kürekçisi; Öyle suskun oturuyor şişesinin başında, İçtiginin hem hırsızı, hem bekçisi, Onu kırmış olmalı yaşamında birisi. Dinledikçe susması, düşündükçe susması... Tek başına iki kişi olmuş kendisiyle gölgesi, Heykelini yontuyor yalnızlığin ustası.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Ötesi var: Yalnızlık Müziğin bile seni dinlemesidir. Yalnızlık İnsanın kendine mektup tazmasü Ve dönüp-dönüp onu okuması Yalnızlığın da ötesidir.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Yalnızlık
Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, Birinciliği beyaza verdiler.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Reklam