tapınıyorum oaro

tapınıyorum oaro
@aena
ya kanka ben istemez miyim bir sürü kitap okuyayım ama olmuyor yks'ye hazırlanıyorum.
Zevk için yaşamış olmaktan bir an olsun pişmanlık duymadım. Zevk için yaşadımsa sonuna kadar yaşadım, eksiksiz yaşanan her şey gibi yaşadım. Tatmadığım zevk kalmadı. Ruhumun incisini bir kadeh şarabın içine attım. Flüt seslerinin peşinden zevk ve sefa yolunda koştum. Balla beslendim. Ama aynı hayatı sürdürmek hatalı olurdu, çünkü beni sınırlardı. Geçip gitmek zorundaydım. Bahçenin öbür yarısında da benim için bazı sırlar saklıydı.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötülüklerin en büyüğü sığlıktır. Anlaşılan her şey doğrudur.
Sayfa 100·Kitabı okudu
İnsanın hapiste öğrendiği sayısız şeyden biri de şu: Her şey neyse odur, ne olacaksa olacaktır.
Sayfa 79·Kitabı okudu
Tanrılar tuhaftır. Bizi cezalandırmak için yalnızca kötü huylarımızı kullanmazlar. İyi, yumuşak, insancıl, şefkatli yanlarımızla da mahvederler bizi.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Hayatta önemli ve önemsiz şeyler yoktur aslında. Her şey eşit değerde, eşit önemdedir.
Sayfa 39·Kitabı okudu