Nur

Nur
@aenrr
Ankarayla bozuşuruz.
şöyle dua etmeyin ya;
'Umarım yaşattığını yaşarsın' demeyin ya. Haberi yokken yaşattığı şeyler onun suçu değil. Bazen çok güzel kalpler çok korkunç şeyler yaşatabilir; istemeden,bilmeden. Öyle güzel kalplerin kötü şeyler yaşamasını istemeyin nolur.
Reklam
Abi o hiç ağlayarak okuldan dönmemiş ki nerden bilsin.
Bil isterim
Güzelliğin on para etmez Bu bendeki aşk olmasa.
Açım ama iftara kadar geçer. Ulaşılınca bi anlamı kalmayan şeyler, kavuşunca biten sevgiler giibi.
İyi şeyler olmaya başladığı zaman içimi bir korku kaplıyor.
Reklam