Nur

Nur
@aenrr
Ankarayla bozuşuruz.
Bir gün gitsen bile hatıran yeter...
Reklam
Dert edinmeyi alışkanlık haline getirdim.
Kendimden beklenmeyecek şeyler yaptığım için, üzüldüğüm ve üzdüğüm her gün için özür dilerim. Umarım bunu fark ettiğim gibi kendime gelebilirim, eski ben olabilirim. (3yıl önceki kadar eski)
fjdfkjf
Ölüm dediğin nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım.
insan denen varlık;
İnsan, yolu içinde bulunduran bir yolcudur. Gittiği yolu da varacağı yeri de kendi belirler. Acılarıyla olgunlaşır, kendini kaybettiği sırada umudunu bulur. İnsan, gözüyle göremediğini yüreğinde taşır. Ne kadar körleşirse gözleri o kadar ağırlaşır yüreğindeki yük. Görmeyen gözler anlatamaz içindeki acıyı, sevgiyi... O yüzden derler ya 'Gözler asıl görülmesi gerekeni göremez, en iyi yüreğiyle bakmalı insan.'
Reklam