Nur

Nur
@aenrr
Ankarayla bozuşuruz.
Anlamını bilmediğim kelimeleri kullanmaktan vazgeçin. Ne demek istiyorsanız açıkça söyleyin. Zira kafam yeterince dolu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yansın geceler
Bi' daha mu gelicez dünyaya.
Yüreğim üşüyor...
Şehrime bir gelmeyegör, her virane saray olur. Beni tekrar sevmeyegör...
Şarkı sözü
iyi bişey sanırım ama yine de bilemedim
Dışarıdan çok sabırlı ve sorumluluk sahibi görünüyormuşum bugün öğrendim. Bi de benden nasıl göründüğümü bilseler...
Psikoloji