Bu gün anam öldü. Bəlkə də dünən ölüb, bilmirəm. Ahıllar evindən teleqram aldım: " Ananız vəfat etdi. Dəfn sabahdır. Başsağlığımızı qəbul edin. Baş açmaq olmur, bəlkə elə dünən ölüb.
Hadi gel bir oyun oynayalım, saklambaç. Ve bir-birimizi arayalım. Eğer kalbime saklanırsan, seni bulmak benim için zor olmaz. Ama, kendi benliğinin arkasına saklanırsan hiç kimse ulaşamaz sana...