"... Hayatta kontrol edemeyeceğimiz pek çok şey var. Ama belki de hiç olmayacak bir şeyi bekleyerek yaşayamazsın. Çünkü o zaman gerçekten yaşamıyorsun, yerinde sayıyorsun."
"Bu... karmaşık."
"Hiç şaşırmadım. Hayat hep öyle zaten. Ama sorunların üstesinden gelebilen insanlar ödülleri toplar. Kolaya kaçıp problemleriyle yüzleşmeyenler ne alır, biliyor musun?"
"Ne alır?"
"Hak ettiklerini."