M. T.

... Denizin altında yatıyor da herkes yukarıda, havada, tepeden ona bakıyor sanki.
Sayfa 275·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Neyse, mühim değil. Zaten biliyorum. Oltaya takılan balık gibi, o yere takılıp kaldın sen." "Nereye? Londra'ya mı?" "Hayır, kafanın içindeki o yere. ..."
Sayfa 227·Kitabı okudu
Edebiyat
Ben gidiyorum, ama sen daha buradasın; ... biraz daha katlan bu kötü dünyamıza ...
Sayfa 203·Kitabı okudu
Edebiyat
Ölüme "göçüp gitmek" diyen ya da "huzur içinde" ölündüğünü düşünen her kimse, diye düşünüyor... hiç ölüm görmemiştir. Ölüm vahşi bir şey, bir savaş.
Sayfa 199·Kitabı okudu
Edebiyat
Güzel, diyor, çok güzel. Hayat varsa umut da vardır.
Sayfa 194·Kitabı okudu
Edebiyat