Kitap bir büyükannenin uzak yerlerde yaşayan torununa yazdığı mektuplardan oluşuyor. Kitap sade, samimi ve içtendi. Ama sürekli kendinden bahsetmesi bi zaman sonra insanı sıkıyor ve okuma merakınızı azaltıyor. Bence karantina gününde okunacak bi kitap değildi.
İnsanları sa şöyle bölümlüyorum: hakikate uyanlar, sağcılar; karşı çıkanlar, solcular; hakikat yolunu sürdürenler, gerekirse bı uğurda bütün çıkarlarını hatta canlarını feda edenler, hakikat yarışçıları, öncüler.