7/10
·368 syf.··
2025 49. kitabı
“Sanırım seride az sevdiğim kitap bu olacak” diye başladığım kitabı ağlaya ağlaya bitirdim.. rs dönemime denk geldiği için de biraz uzun bir zamana yayarak okudum. Tanışma sahnelerini sevemedim, biraz yapma gibi hissettirdi, sahnenin etkisinden dolayı kadın karaktere de çok ısınamamıştım açıkçası. Şuanda da favorim değil ama baştaki soğuk enerji yok oldu ve seviyorum Anlaşmalı evliliği bilmiyordum ve okurken bu trope kucağıma düştü ahahaha anında modumuz değişti tabi‍ Genel itibariyle yazarın kalemini çok seviyorum ve comfort yazarım aslında Ama çok alışmışım ve farklı şeyler de görmek istediğimi fark ettim. Her kitabında ana karakterler o kadar mükemmel ki.. bunu severim tabi ki ama hep “ sen çok iyisin ve sen çok yeterlisin..” cümlesi etrafında dönüyoruz biraz ve bu alışkanlığı sevemedim sanırım.. Ve yan karakterlerin iğrenç özelliklere sahip olması.. şaşmaz. Hele bu kitaptaki karakter EN NEFRET ETTİĞİM OLABİLİR, PİSLİK HERİF.!!! Son 150 sayfa.. Durup durup ağladım yaa.. Yani yazarın ennnn sevdiğim özelliği karakterlerine doğru zamanda doğru cümleleri kullandırması.. Öyle bir afallatıyor ki beni direk ağlamaya başlıyorum Eleştirim genel kitaplarına dair yaptığım bir eleştiriydi. Sadece bu kitap odaklı baktığımda duyguları ani gelişti gibi hissettim ama belli bir noktadan sonra inandırıcılığı çok yeterliydi ve öncesine çok takılmadım, üvey annelerin hepsinin kötü özelliklere sahip olması da zorlama gibiydi, ana karakter dışındaki insanlar da iyi özelliklere sahip olabilirler ve biraz bu yazarda bunu görmek istiyorum artık.. ama akıcıydı ve yine kalbimi kırıp, yine onardı
Batı DalgalarıBrittainy C. Cherry · Martı Yayınları · 2025267 okunma
Kalbin en karanlık köşesi
4/10
·368 syf.··
2025 17. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2025 14:13
Herkese Merhaba Aşırı sıkıcı bir kitaptı. Asla beğenmedim. Kısa bir yorum olucak. Spoiler olur. Konusu :Maddie Stevens Bale kariyerini sonsuza dek değiştirebilecek seçmelerden önce ayak bileğini sakatlayınca hayatının yirmi bir yaşında bittiğine ikna olmuştu. Her an her şey ters gidebilirken hayal kurmanın anlamı neydi ki? Üstelik evrenin tuhaf bir mizah anlayışı olduğundan fizyoterapisti, ondan pek de hoşlanmayan, tank gibi, huysuz bir adam çıkmıştı. Altı hafta boyunca o yakışıklı sakala bakmak ve başını döndüren o derin sesi dinlemek zorunda kalır. Kitapta devamlı Maddie iç sesi dinliyoruz. Böyle kendine acıyan özgüveni eksik bir karakter. Ve neden böyle olduğunu anladığımda mal mal bir kitaba baktım bir sürü... ‘’bu muydu’’ diye... 4 yaşından beri kıza zaten abisi bakıyor ve o kadar güzel bakıyor ki, kendi kitabından bılıyoruz zaten... bende bu kız neden bu ezik dıyorum böyle gereksiz depresyonlara girmiş kendini herkese yük sanıyor fılan neymış efendım, 2 aylık gittiği psıkolog bunu aklını karıştırmış neymış ... ulen ben senin bozuk beynine dedim.. kız karakterın asla bir benlığı yoktu, erkek karakterde neyine aşık oldu onuda anlamadım. Erkek karaktermiz ise onunda kendi sorunları olan biri, onunki haklıydı valla baya kötü şeyler yaşamış, öz abisi tarafından ihanette ugramış fılan , ayağının sakatlıpı yuzunden basketbolu bırakmış fılan, onu haklı buldum... ama bu mal kızda ne buldu onu haklı bulamadım hahah... Gelelim kitabın ennn mal olayına , kız 21 erkek 31 yaşında ... ve bu devamlı dile getıyor. Kız devamlı çok yaşlı cok yaşlı dıyıp durdu... ulen adam sanki 60 yaşında, 31 neresi yaşlı hoştttt defol gittt ya dedim. Bu kadar dile getırılmesi neden yaaa... aşırı sınır oldum valla, adamda aynı ben ona göre cok yaşlıyım diyim, yatagına götürüyorsun ama ikiside
1000k
Kalbin En Karanlık KöşesiLisina Coney · Lapis Yayıncılık · 2024360 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·312 syf.··
2024 34. kitabı
~ mafya romantizm ~ önce erkek karakter aşık ~ huysuz & günışığı ~ anlaşmalı evlilikk ~ zorunlu yakınlık ♡ KONUSU New York.. Salvatore’un şehri.. ve diğer mafya ailelerinden birileri izinsiz giremez, girmemeli.!! Çünkü sonuçları çok ağır.! Ta kii Milene ile karşılaşana kadar.! Milene, mafya hayatından uzaklaşmak istediği için başka bir şehirde hemşirelik yapıyor ve hastanenin otoparkında bir kadına doğum yaptırmak zorunda, şans eseri Salvatore da orda bulunuyor ve Milene’ye ilk görüşte bağlanıyor. Sonrasında “tesadüfi” karşılaşmalar yaşattırıyor ve aralarında bir çekim olduğu anda bir çatışma yaşanıyor. Salvatore ise Milene ile görüldüğü için onun da hayatının tehlikede olduğunu düşünüp, şehrine izinsiz girdiğinden bunun karşılığının “anlaşmalı evlilik” olduğunu dile getiriyor. Tabi bunu Milene en çok onun yanında güvende olacağı için yapıyor.! ♡ YORUMUM OHHH MYYY GODD!! SERİDE ENNNN SEVDİĞİM KİTAP BU ŞUAN, ABARTISIZ Genel olarak seriyi zaten çok seviyorum, karakterler ve olaylar değişiyor ama genel kurgusu aynı aslında ve seriden beklentim de belli aslında. Bu kitapta da çok böyle wow bir durum yaşanmadı tabi ki, yine benzer olaylar FAKAT başlangıcı kitaba olan sevgimi ve beklentimi arttırdı Çünkü başta ikisi de birbirinden ~kim olduklarını bilmeden~ çok hoşlanıyorlar. Sonra tabi ki seride klasik anlaşmalı evliliğe sürükleniyor ama başta bu şekilde başlaması beni aşırı etkiledi ve bayıldımmm!!! Öncelikle, SALVATORE MÜTHİŞ DERECEDE KORUMACI, BİR ÜST SEVİYESİ ŞUAN AKLIMA GELMEDİ MESELA AHAHJAJAJA Salvatore’un iç düşüncelerini çok sevdim, hem eğlendim hemde bu kadarını da nasıl düşünürsün be adam dedim hep ahahahha ya inanılmaz biri, artık Salvatore istiyorum!!!! Ahahaha Ve ve ve sonunda seride şu kadın karakteri de çok seviyorum dediğim biri oldu,
Çalıntı DokunuşlarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 20241,346 okunma