Herkese Merhaba
Aşırı sıkıcı bir kitaptı. Asla beğenmedim. Kısa bir yorum olucak. Spoiler olur.
Konusu :Maddie Stevens Bale kariyerini sonsuza dek değiştirebilecek seçmelerden önce ayak bileğini sakatlayınca hayatının yirmi bir yaşında bittiğine ikna olmuştu. Her an her şey ters gidebilirken hayal kurmanın anlamı neydi ki? Üstelik evrenin tuhaf bir mizah anlayışı olduğundan fizyoterapisti, ondan pek de hoşlanmayan, tank gibi, huysuz bir adam çıkmıştı. Altı hafta boyunca o yakışıklı sakala bakmak ve başını döndüren o derin sesi dinlemek zorunda kalır.
Kitapta devamlı Maddie iç sesi dinliyoruz. Böyle kendine acıyan özgüveni eksik bir karakter. Ve neden böyle olduğunu anladığımda mal mal bir kitaba baktım bir sürü... ‘’bu muydu’’ diye... 4 yaşından beri kıza zaten abisi bakıyor ve o kadar güzel bakıyor ki, kendi kitabından bılıyoruz zaten... bende bu kız neden bu ezik dıyorum böyle gereksiz depresyonlara girmiş kendini herkese yük sanıyor fılan neymış efendım, 2 aylık gittiği psıkolog bunu aklını karıştırmış neymış ... ulen ben senin bozuk beynine dedim.. kız karakterın asla bir benlığı yoktu, erkek karakterde neyine aşık oldu onuda anlamadım. Erkek karaktermiz ise onunda kendi sorunları olan biri, onunki haklıydı valla baya kötü şeyler yaşamış, öz abisi tarafından ihanette ugramış fılan , ayağının sakatlıpı yuzunden basketbolu bırakmış fılan, onu haklı buldum... ama bu mal kızda ne buldu onu haklı bulamadım hahah...
Gelelim kitabın ennn mal olayına , kız 21 erkek 31 yaşında ... ve bu devamlı dile getıyor. Kız devamlı çok yaşlı cok yaşlı dıyıp durdu... ulen adam sanki 60 yaşında, 31 neresi yaşlı hoştttt defol gittt ya dedim. Bu kadar dile getırılmesi neden yaaa... aşırı sınır oldum valla, adamda aynı ben ona göre cok yaşlıyım diyim, yatagına götürüyorsun ama ikiside